Maatregelen n.a.v. Coronavirus

Maatregelen n.a.v. Coronavirus

UPDATE 30/03

Beste klant,

Als familiebedrijf hebben we respect voor onze stakeholders, denken we op lange termijn, denken we economisch en zijn we bewust van onze rol in de maatschappij. Door de steeds veranderende situatie worden we als bedrijf op de proef gesteld om het juiste evenwicht te vinden.

Bouwpunt Botha is beperkt open. Concreet: onze professionele klanten kunnen zowel kiezen voor afhaling als voor levering op de werf, particulieren klanten kunnen we enkel via levering bedienen.
Zie hieronder verder voor alle richtlijnen voor zowel professionele - als particuliere klanten.

Alvast dank voor uw begrip medewerking!

Richtlijnen voor professionele klanten

Als professionele klant kan u bij ons bestellingen plaatsen en dit enkel per mail info@botha.be.

De bestellingen kunnen zowel geleverd (hou rekening met een iets langere levertijd dan normaal) als afgehaald worden (enkel na ontvangst van de orderbevestiging).

Uiteraard gelden zowel bij levering als bij afhaling strikte veiligheidsmaatregelen. Wij nemen die alvast heel serieus. Kunnen we ook op u rekenen? Enkel als we er samen aandacht aan besteden kunnen we blijven doorwerken.

Richtlijnen hierbij nog eens kort samengevat:
- Open voor bestellingen van 8u-17u
- Enkel per mail bestellen
- Minstens onderling 1,5m afstand
- Blijf zo veel mogelijk als klant in de wagen bij afhaling

Richtlijnen voor particuliere klanten

Belangrijk: Particulieren kunnen niet afhalen! Een afhaling van onze materialen is in deze periode een niet-essentiële verplaatsing en dus verboden!

Levering organiseren we wel mits een transportkost:
- Levering in Oost-en West-Vlaanderen rekenen we 35 euro aan.
- Voor Aalter en randgemeenten rekenen we een transportkost van 20 euro aan.
- Buiten die zones bekijken we de prijs specifiek.
- Deze transportkost is ongeacht het bedrag.